Camilla på skødet

Denne historie er blot en fantasi 🙂

Jeg var dengang 16. Min klasse skulle til Holland, og det var ikke noget med at have en hollænder hos

besøg. Men rent faktisk bare en normal hygge tur. Klassen var i byen, og så var der hende her Camilla som jeg var ret vild med. Hun havde flotte lidt større normale bryster. Hun var brunette, ret lille i forhold til sin alder. Og min først sex oplevelse var med hende…

Da vi havde gået i byen lidt, blev jeg pludselig væk fra gruppen. Jeg gik i panik. Hvor var de henne? Og hvad skulle jeg gøre? Jeg kendte godt vores hotel navn, men der var langt. Så jeg fik en taxa til at køre mig. Lige da jeg nåede hen til taxaen kom Camilla. Der var jeg heldig.. Hun var også bleven væk, og skulle til at tage hjem til hotellet. Vi tog bare taxaen, og kørte. Jeg var meget lun på hende, og da vi sad i taxaen, sad der allerede en foran i bilen. Så måtte jeg og Camilla sidde ved siden af hinanden i bagsædet. Camilla sad og læste en bog imens, og jeg kiggede bare på hendes bryster. Men det var en lorte taxa, og kun det sæde hvor jeg sad, var der sikkerhedssele. (ved ikke om det staves sådan) Camilla sad så uden sele, og da vi kørte lidt, så vi pludselig en politi bil. For satan! Chaufføren bad mig om at løfte Camilla, så vi ikke ville blive stoppet for at sidde uden sele. Det kunne jeg ikke sige nej til! Jeg rødmede og kiggede på Camilla. Hun nikkede bare og satte sig oven på mig. Hun trak selen på os begge så hun klemte sin dejlige røv oven på min pik. Fuck det var dejligt. Hendes røv var lige oven på min pik. Orh nej! Tænkte jeg, og pludselig fik jeg stiv. Min stive pik prikkede mellem hendes røv. Hun stoppede med at læse, og kiggede op i luften. Ligesom når man har opdaget noget. Jeg stivnede. Men hun sagde ikke noget, og læste videre. Hun satte sig godt tilpas, ved at ruske lidt med sin røv på min pik, og trykke sig hårdere ned.

Da vi var kommet til hotellet gik vi bare ind til hendes værelse. Vi sad og læste. Eller Hun sad og læste, og jeg kiggede på hendes krop. – Martin, jeg ved godt at du fik stiv i taxaen… sagde hun pludselig og kiggede væk fra bogen. Så for satan… tænkte jeg. – Øhmm.. det… jeg… stammede jeg. Hun grinte. – Det er okay… men hold lige lidt lav profil næste gang, okay? Jeg nikkede. Hun smilte. – Kan du godt lide min røv? Spurgte hun så. Jeg kiggede væk og rødmede. – Ehmm.. jaer… den er da dejlig.. Pressede jeg ordene ud. Hun fniste. Jeg skyndte mig at tage en bog og lade som om jeg læste. Hun kiggede på mig, og jeg dækkede bogen for det. Pludselig rejste hun sig op, og tog min bog. – Hva.. nåede jeg at sige, men så satte hun sig oven på mig. Og denne gang på den lækreste måde. Hun sad på mig med hovedet mod mit hovede. Altså lår på lår, ligesom en sexstilling “Cowgirl”. – Hvad laver du Cami… spurgte jeg, men blev afbrudt da hun trykkede sine læber ind mod mine. Jeg gispede, og mærkede hendes tunge glide ind mod min. Jeg fik stiv, og denne gang ruskede hun røven op og ned. Jeg tog fat om hendes ryg, og længere ned til røven. Hun tog min ene hånd op til hendes ene pat. Jeg ruskede i brystet og hun stønnede lidt. Hun åndede sin dejlige ånde i ansigtet på mig når hun stønnede. Jeg blev godt liderlig, og stak hånden ind under hendes bh. FUCK! Det var dejligt! Så blød og varm. Hun fniste, og satte sig ved siden af mig. Hun lynede mine bukser ned, og tog fat om min pik. Jeg stønnede og kiggede med lukkende øjne op. Fuck hun var dejlig. Hun gned min pik op og ned, og jeg mærkede hvordan hendes små fingre var lukket sammen om min pik. Hun begyndte at sutte den og jeg kom alt for hurtigt. – Jeg kommer nu!!! Gispede jeg, og hun nåede lige at flytte sig. Hun ville helst ikke have det i munden, men spermet fløj lige i kinden og læberne på hende. – Ejj! Hvinede hun. For fanden! Tænkte jeg. Hun løb ud på badeværelset og lukkede døren. Jeg sukkede og gik ud af værelset og ind på mit eget. Det var bleven aften og klassen havde fået at vide at vi var i hotellet, så de var på vej hjem nu. Jeg ville sige undskyld til Camilla, så jeg gik ind til hende. Hun lå og sov. Klokken var også 12. Jeg ruskede lidt i hende, men hun sov stadig. Hun var kun i en nederdel og top. Jeg trak forsigtigt toppen ned. Hendes ene pat var bare lækker at se på. Stille trak jeg min pik ud og prikkede til hendes pat med den. Jeg fik lidt sperm på hendes bryster. Jeg spredte benene på hende og trak hendes trusser til side. Jeg blev mega liderlig da jeg kunne se hendes skede. Jeg stak forsigtigt min pik op i hende og hun var lige ved at vågne. Jeg stak pikken ind og ud på hende og kom i et kæmpe sprøjt. Spermet kom op i hende og hun var lige igen ved at vågne. Jeg fald i søvn oven på hende, stadig med pikken op i hende. Da jeg vågnede stod alle omkring mig. Klassen, medarbejderne og Camilla. De så sure ud på mig. Bortset fra Camilla. De fortalte hvad de vidste og viste mig en video. Der var videokamera (selvom det ikke kan passe, pga. det er ulovligt) i vores værelse! Først kunne man se da hun gav mig et blowjob, og så da jeg bollede hende, og så havde hun selv vågnet og var havde suttet min pik. Mens jeg selv sov! Hun havde bollet mig mens hun sad på mig og alt muligt!

Det var så min frække historie 🙂